17 Ekim 2012 Çarşamba

Battaniyemle aşk yaşadığım dogrudur :))

Gönderen ugurlukelebek zaman: 20:21:00
Zamaninda bir hevesle baslayip devamını getiremediğim orgu isine gene bir can sıkıntısıyla başlamış bulundum.Ne yapıyoruz tabii ki battaniye.Cıvıl cıvıl battaniyemi bir hevesle örüyorum.Son zamanlarda acaba bebek battaniyesimi olsa bukadar yeter demelere basladim bile sanirim ayni seyi uzun sure yapmaya kalkinca sıkıyo insani bilemedim ama genede devam daha cok yolumuz var :))
BU
 KADARCIKTI MİNNOŞUM SEVGİMİ KATARAK NE GÜNLERE GETİRDİM BEN ONU :)
GÖRDÜĞÜNÜZ MİNNOŞLA AŞK YAŞIYORUM :)

Daha büyüyecek ne kadar devam ederim bilmiyorum anneme havale edebilirim heran yani bebek battaniyesi boyutunda kalsada sorun değil sanki nasılsa çeyizime yapıyorum elbet birgün kullanmak nasip olur :)

2 yorum:

ihlamurcum dedi ki...

Bende de böyle hevesle başlanmış o kadar çok iş var ki,darısı başıma umarım yarım işlerimi bu yıl bitiririm. Şimdiden iyi günlerde kullanın,diz battaniyesi yapıverin derim.

ugurlukelebek dedi ki...

evet diz battaniyesi boyutunda kalıcak galiba bir hevesle başlanıp yarım bırakılan işleride 2013de bitirmek umuduyla diyelim ozaman sevgiler :)

Yorum Gönder

 

Hayata Dair Her Ne Varsa... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea