19 Mart 2012 Pazartesi

Bir dilek ağacı

Gönderen ugurlukelebek zaman: 21:37:00

   Kocaman bir dilek ağacı büyüttüm içimde umutla kararlılıklarımı bağladım ona ardından ani vazgeçişlerimi iliştirdim,yapmam gereken her şey asılıydı ona , yapamadıklarımı kurduğum bahanelerle astım,hayal kırıklıklarımla donattım,mutluluklarımla rengarek yaptım,gözyaşlarımla büyümesini yardımcı oldum,isyanlarımla haykırışlarımla gölge düşürdüm üstüne,hergün yeni bir umut diyerek daha çok renk kattım ben ona ve umutsuzluklarıma,düşlerime,hatalarıma,kızgınlıklarıma,öfke nöbetlerime,hıçkırmalarıma,kahkahalarıma,özlemlerime,vazgeçmelerime,haketmediklerime,söylemek istediğim ama söyleyemediklerime,suskunluklarıma,cesaret edemediklerime ve herşeye rağmen gülümsemelerime ortak ederek gölgelere aldırış etmeden renklenerek büyümeyi BEN öğrettim ona...Ben filizlendirdim ben büyüttüm ve renklerine de gölgelerine de ben sebep oldum.Birlikte daha çok renk göreceğiz.




0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hayata Dair Her Ne Varsa... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea