22 Mart 2012 Perşembe

Ertelemekle ertelendim zannettiklerim...

Gönderen ugurlukelebek zaman: 22:15:00
 Ertelenmemesi gereken basit ve ufak tefek şeylerle başladı herşey...Nasılsa yarın varların ardına saklanarak bir alışkanlık haline getirildi ertelemeler.Masum sanılan bahanelerle kendini kandırmanın huzursuzluğu ise sadece düşüncede kaldı.Ortaya çıkan ertelemek için çaba harcanan bir hayat.Ertelemelerle kimbilir nelerden vazgeçildi,neler kaçırıldı,neler çıkartılmak zorunda kaldı ertelediğimizi sandıklarımızla...Ve ben birincisini  hevesle okuyup bitirip ikincisinde de aynı hevesi yakalayacağımı sanarak hayal kırıklığına uğradığım yarım kalmış kitabımı bitirmeyi ERTELEDİM.Yaklaşan sınava inat hergün ısrarla yarın çalışırım diyerek sadece yanımda taşıyarak kapağını açıp bir iki soru çözüp bıraktığım açıköğretim kitaplarıma çalışmayı ERTELEDİM.Kursa yazılıp ertesi gün pişmanlık duyarak gitmekten soğuduğum ingilizce kursuna gelemeyeceğimi söylemeyi ERTELEDİM.Birçok arkadaş sohbetlerini yorgunluk,keyifsizlik gibi gereksiz nedenlerden ERTELEDİM.Servise gönderilmesi gereken telefonumu aylardır hergün önünden geçmeme rağmen yarın veririm diyerek yarına ERTELEDİM.Söylemek isteyip içime atarak bir arşiv haline getirerek sinir olmakla yetinerek sustuklarımı ERTELEDİM.Ertelemem dediklerimi ERTELEDİM.Hatırlayamadığım ertelenmiş birçok nedenli nedensiz şeyler doldum ertelemediklerimle dolu günler diliyorum kendime .

2 yorum:

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Merhaba,
Tanıştığımıza memnun oldum.
Zaman zaman hepimiz bir şeyleri erteliyoruz.
Acaba yaşamı mı erteliyoruz?
Sevgiler...

ugurlukelebek dedi ki...

merhabalar bende çok memnun oldum.
Zaman hızla akıp gittiği için ertelediğimizi sandıklarımızla yaşamı da erteliyor oluyoruz bir yerde.
Huzurlu bir gün diliyorum.

Yorum Gönder

 

Hayata Dair Her Ne Varsa... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea