9 Ocak 2013 Çarşamba

Kafamdaki birikintilerle ...

Gönderen ugurlukelebek zaman: 11:08:00

Dün akşam başladı herşey müzik dinlerken rast geldik daha önce dinledim evet ama çok dikkate almamışım ki Zakkum'dan hiç dinlemememişim.Kendimle özdeşleştirdim orası garanti ne mi yapıyorum dün akşamdan beri başa ala ala dinlemekteyim bıkarmıyım hiç sanmıyorum takıntılı mıyım evet evet fazlasıyla :) gece uykum kaçtığında bile dinlemeye devam edip sabah uyandığında güne gene bu şarkıyla başladım..Herkes birşeyler bulucaktır elbet buyrun dinleyiniz ....

ZAKKUM/BU SU HİÇ DURMAZ...

3 yorum:

aysp dedi ki...

ben de ilk kez dinledim şimdi, sevilmicek gibi değil çok gzel bir parçaymış

Culturella dedi ki...

Çok güzel yorumlamışlar..

aysp dedi ki...

canım bir bakarsan seviinirim senin hediiyeni giydik bak biz :) http://aycelcehayat.blogspot.com/2014/01/bebegim-ne-giydi-56.html

Yorum Gönder

 

Hayata Dair Her Ne Varsa... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea