8 Ocak 2013 Salı

Mutsuz bir an'ı mutluluğa çeviren kargo ...

Gönderen ugurlukelebek zaman: 21:44:00
Bazı günler mutsuz uyanırız o günlerdendi ilk önce telefonla beni arayarak yılbaşı kartımı aldığını ve çok mutlu olduğunu dile getirerek beni çok mutlu etti.Karşıdan gelen mutlu teşekkür mutsuzluk bulutumu dağıttı hiç tanımadığım birini mutlu etmiş olmanın keyfi gerçekten bir başka ince düşünüp aradığı için ayrıca çok teşekkür ediyorum ve sonrasında eve geldiğimde gelen kargocu amcanın getirdikleriyle havalar uçtum ki ben   el emeği göz nuru hepsini çok çok sevdim ve o göndermiş olduğu kelebek bana uğur getirecek inanıyorum :) Sevgili etkinlik arkadaşım olan atölye kediye çok çok teşekkür ediyorum mutluluk getiren güzellikler için...Tekrardan huzur dolu seneler... 


not : geç kalmış bir post oldu affediniz ... :(

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hayata Dair Her Ne Varsa... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea